tisdag 17 januari 2012

Hej go´ vänner!



Känner att jag vill lämna ett livstecken o samtidigt nå´n slags förklaring till varför jag inte hört av mig på så länge....
Jag var hos läkare i somras o framåt hösten konstaterades att jag hade en polyp på ändtarmen och att det bildats cancerceller i den.
Efter många undersökningar så är den nu bort-opererad tillsammans med min ändtarm. Så numera har jag en stomi, ömmande rumpa o mage o fortfarande jättetrött.... Men det känns dock skönt att allt är gjort!


Ha't Himla gôrgôtt / Nina

10 kommentarer:

  1. låter tufft, men leva med påse går nog bra,
    /Hannele

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jobbigt det måste ha varit för dig din stackare, med både oro och smärtor:( Så skönt att det i alla fall är "över" vad det gäller operationen, nu blir det ju bara bättre och bättre. Tar nog ett tag att vänja sig vid stomi men det kommer säkert att bli jättebra:) Härligt att höra av dig igen! KRAM/Monne

    SvaraRadera
  3. Tror jag kan förstå din resa....ligger själv nyopererad med en del "kroppsdelar" bortskurna. Tufft med stomin för dig, men jag är säker på att du kommer fixa det galant.
    Otroligt att man kan bli så trött, igår hade jag en hyfsad dag...idag är jag däckad igen:(
    Var rädd om dig, Kram!

    SvaraRadera
  4. Inte kul med påse men nu är ju i alla fall cancercellerna borta!
    Ta vara på dig!
    Christer.

    SvaraRadera
  5. Verkligen roligt att höra av dig igen
    Krya på dig
    kram

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att du är på bättringsvägen det gläder mig.
    Tufft att vara sjuk men bara det går på rätt håll så brukar allt ordna sig.
    Kram till dig från mig
    Annika

    SvaraRadera
  7. Skönt att det går på rätt håll.
    Krya på dig kramar från kullervilla

    SvaraRadera
  8. Skönt att allt går åt rätt håll och att du är vid gott mod.
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  9. Så bra att allt är väl nu.
    Våren är på väg du har växtzone 1 så det kommer snart hos dej.

    Jag har växtzone 3 så det dröjer. Bor i Sörmland.

    margareta

    SvaraRadera
  10. Kul att ha dig här igen, och att det går på rätt håll.
    krya på dig kram Monica

    SvaraRadera