lördag 6 mars 2010

Solskensaward...

har Susie på Stjärnarve varit så snäll o gett min blogg!



Kan väl kanske ses som ett bidrag till blooming freeday ;-)
temat där är något blått, något lånat....

Nu ska jag botanisera bland alla roliga o inspirerande bloggar jag följer
för o hitta tolv o skicka vidare till.....
Kriteringarna som gäller är följande:


* * *


The sunshine Blog Awar is awarded to bloggers whose positivety
and creativity inspire others in the blogworld.
The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post

2. Pass the award to 12 bloggers

3. Link the nominees within your post

4. Let them know they received this award by commenting their blog

5. Share the love and link to the person from whom you received this award


* * *

Jag har den senaste tiden fått kontakt med för mig nya bloggare
o vill ge er andra som läser min blogg chansen o läsa även deras....

MIN FOTODAGBOK underbara bilder o tänkvärda ord på vägen
Troll i Trädgården....? energisk tjej som slåss mot vardagens förtretligheter
Den motsträviga trädgårdsdesignern som tack för en trevlig läsning
men de andra nio fördelar jag jämnt bland alla snälla trevliga männschor
som besöker min blogg o lämnar snälla ord efter sig ;-)

Nu ska jag gå ut o försöka få lite sol på näsan...


Ha't Himla gôrgôtt / Nina

7 kommentarer:

  1. Nämen, vad gullig du är, tack så hemskt mycket. Det får bli en award som Den Motsträviga tar med sig på den eviga semestern.

    Och visst har du rätt om Werups dikter, gav/ger en extra dimension att faktiskt ha träffat honom, om än i all hast.

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden! Den är du värd! Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig! Fick också en award av Susie och ger en till dig och alla andra.Ha en bra lördagskväll. Anita

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du för denna uppmärksamhet!

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden! Är det någon som sprider solsken är det väl du. =)
    Ha det gôrgott... =)
    /Helen

    SvaraRadera
  6. Det ser ut att bli en vacker dag här också. Trevlig sida hit tittar jag igen//Britt

    SvaraRadera