fredag 24 april 2009

Jisses.... jag har hämtat sten o

byggt mig en liten mursnutt... grävt lite...vattnat lite o klippt ner en rosenspirea. Hade egentligen planerat hela dagens jobb, men så kom en av mina biodlarvänner så då blev det lite biskötsel, däcktvätt o så skulle jag får starthjälp av helvetesmaskinen.... men då gick snöret av! Typiskt! 15.50.... en fredag eftermiddag! O Västerplanas alltiallo o verkstadsägare har träffat ny kvinna i staden... ingen övertid nu längre ;-) Nåja, det blir väl måndag! O jag får väl ägna mig åt allt annat så länge.... Inga nya projekt får påbörjas förrän jag är hjälpligt klar med de påbörjade! Därav den lilla muren, grävningen o tankemödan.... Återkommer med foton o rapportering av färdigställandet...

3 kommentarer:

  1. Oj, det var värst vad du jobbar! Det blir nog bra när allt är färdigt. Ha en fin helg! Man kan sitta stilla lite också *ler*. /Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Aldrig kul när sådant händer och man liksom bara vill bli färdig.
    Jo det där med att träffa partner och sedan har man inte så mycket tid.
    Jag jobbe ett tag med en kollega i skolan som boddde själv hon jobbad ALLTID övertid och alla helger och kvällar - klart hon var en toppen lärare - hon hade ju tid med eleverna men så en dag träffade hon man och så blev det barn, inte var det hon spm var den bästa läraren sedan...
    Tänk att det måste var så att tiden inte räcker till...

    Men här har du haft tid att vara till Botan - jag har faktiskt i år 1 st hundtandlija i min trädgård, men hjälp vad dyra lökarna är.

    Jag ser farm emot bilder på dit lilla murbygge och bara så du vet finns det altid fika att inta här söder ut om du passerar mellan Halmstad och Falkenberg.

    /Maria Berg, MB

    SvaraRadera
  3. Ville bara säga hej-och säga att jag lagt dej i vänlistan så jag ser när du lägger in nytt...Maria i Sennan

    SvaraRadera