torsdag 3 september 2009

Sista biten på långrabatten klar?

Eller ska jag ta lite till? Den är inte lika bred hela vägen, kanske är det lika bra o ha den rak? Jag har ju tänkt att om några år så har vresroshäcken växt till sig o fyller hela rabatten... då ser det kanske konstigt ut om den blir smalare på en bit....
Men jag är ganska mör efter dagens grävande o stenbärande.... så kanske nöjer jag mig med detta i år, går ju alltid att ta lite till våren.
Nu faller regnet i alla fall o jag gillar inte o bli blöt! Så det får vara som det är. Ikväll är det växtmarknad i Lidköpings trädgårdsförening. Så blöt blir jag nog ändå..... ;-)

1 kommentar:

  1. Ibland få man pausa ,jag ska lägga en rabartt och ladda rför att ta av gräsmattesvålenmen liten bit i taget så fixar det sig,jobbigt att gräva med paraply:)

    SvaraRadera