söndag 26 september 2010

Murar o rabatter….


torsdag, oktober 16th, 2008

börjar äntligen bli som jag tänkt…. Snart kan jag kanske bli lite mer social igen, skriva i min blogg o lägga in foton. Det är knappt jag orkar läsa andras inlägg efter att ha andats all friskluft!

Men än är det ett antal perenner o lökar som väntar på en plats i jorden…

På AoT finns det lite bilder för den som är intresserad



http://www.alltomtradgard.se/min-sida/NINAHL/galleri/



Lite rörigt men de senaste ligger i `Lita av varje´

Nästa gång jag har tid att gräva måste jag göra en `nödrabatt´ för det som jag inte hinner göra rabatter till i år. Kan ni alla snälla människor som bidragit till min plantrikedom vara snälla o påminna mig om att gräva rabatter först o skaffa växter sen, nästa år?



Posted in Uncategorized
Edit
8 Comments »

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar